fredag 12 maj 2017

Jobb & semester

Nu har det blivit lite kallt! Om jag nu får kalla det kallt, 11 grader på nätterna och 23 på dagen. men när det regnar ute och husen inte håller värme (det är ju byggda så att värmen lämnar husen) så blir det ganska kallt på kvällen. Men jag klagar inte, lättare att sova nu :) 

Det börjar kännas som semester på riktigt faktiskt, jag tar med kameran och tar kort på stan - denna helgen är sista helgen som fejk-stranden är öppen, sedan blir det renovering! Synd att det regnar hela heglen bara. Ett av mina favoritcafen i Southbank har precis öppnat igen efter renovering, och det blev väldigt fint måste jag säga.

Lägenhetsletandet i Stockholm har gått bra hittils, men inga mer uppdateringar ännu - det kommer snart! Och snart kan man väl börja packa också - det är 2 veckor tills vi lämnar denna lägenheten och vi har inte mycket att packa, men alltid bra att förbereda. Och just det, jobb! Jared har tre veckor kvar på jobbet innan semestern - precis, semestern! För han kommer nämligen fortsätta jobba för detta företaget fast baserad i Sverige efter flytten eftersom de vill expandera till Stockholm, vilket är underbart kul! :) Själv väntar jag fortfarande på fler annonser som ska komma innnan sommaren, håller tummarna! 
 
Anyways, snabb uppdatering idag, dags att jobba lite på artikeln, men här kommer lite bilder från igårkväll och under dagen idag. 

Vi uppdaterar mer om allt snart! Stay tuned ;)
Kram
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar